Constantly losing wireless connectivity on Mac - How to fix
I got a request if I had an idea how to fix this!
  • Tip 1.
  • If you are permanently connected to a network or USB, it can cause the error. Disconnect USB and wireless devic. I use the option that I connect as desired with hard drive.
  • Tip 2
  • It is said that Fritz boxes are often incompatible with the Mac, that's a rumor. I myself have never had problems.
  • Tip 3
  • f you use repeaters, you should look that all have the latest software. Often, repeaters hanging up. Take it from the AC power plugs and leave it off for about 15 minutes - before you use it again.
Alien Bommel is a private independent Gaming website with games we love to play. Yes we support accessible games  and yes EA has some in its range Heart

Liz Photopage
Liz på Instagram
Spinal MuskelAtrofi - Att leva med Reumatoid Artrit
Reply
Wireless (WiFi) Verbindung bricht ständig ab am Mac
  • Tipp 1
  • Wenn Sie dauerhaft an ein Netzwerk oder USB angeschlossen sind, kann dies zu einem Fehler führen. Trennen Sie USB und Wireless-Gerät. Ich benutze die Option, die ich mit der Festplatte wie gewünscht verbinde.
  • Tipp 2
  • Es wird gesagt, dass Fritzboxen oft nicht mit dem Mac kompatibel sind, das ist ein Gerücht. Ich selbst hatte noch nie Probleme.
  • Tipp 3
  • Wenn Sie Repeater verwenden, sollten Sie darauf achten, dass alle über die neueste Software verfügen. Oft legen Wiederholer auf. Nehmen Sie es aus den Netzsteckern und lassen Sie es etwa 15 Minuten lang aus, bevor Sie es wieder verwenden.
Alien Bommel is a private independent Gaming website with games we love to play. Yes we support accessible games  and yes EA has some in its range Heart

Liz Photopage
Liz på Instagram
Spinal MuskelAtrofi - Att leva med Reumatoid Artrit
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)